2015/08/24

she was the kind of girl who loved to stretch out under the sheets, eating chocolate, reading books and fucking on rainy afternoons.







I got my mother's insanity and her trust issues and my father's temper and his secretive ways. They never were the most stable people. Imagine what I'm like when I'm the two of them together as one person.


Oon Ella, 20-vuotias hölmö tyttö Tampereelta joka vuoden 2014 elokuussa löysi tiensä Espooseen opiskelemaan media-assistentiksi.

Tatuoinnit, koirat, laiskiaiset, piirtäminen, valokuvaus, nettisivujen duunailu, kengät, tanssiminen ja hyvä musiikki on mun juttuja. Äiti ja sisarukset on mulle maailman tärkeimmät ihmiset, mulla on Tampereella kaksi maailman rakkainta sekarotuista koiraa ja täällä Espoossa mun kämppis on leopardigekkotyttö Adolf.

Haaveilen matkustamisesta, ehjästä päästä, melko pysyvästä onnellisuudesta, elämäni rakkaudesta, rahasta, paremmasta kropasta, uusista tatuoinneista, siitä että tietäisin mitä haluan elämältäni, missä haluan viettää elämäni ja siitä että kykenisin pitämään mun uusimman kasvin hengissä pidempään kun kuukauden. Ja tiiän että tuun vielä jonain päivänä saavuttamaan haaveeni. Tai tosta kasviasiasta en mee vannomaan, mutta yritän parhaani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti